Diskuse

Co vám o mateřství nikdo neřekne

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A drobky. Všude drobky, někde jsou ještě říznuté kostičkami Lego. Zvýšená frekvence vysávání množství drobků pouze dočasně sníží.

0 0
možnosti

právě si to zažíváme a jsem rád, že v tom nejsme sami ;-)

0 0
možnosti
Foto

rady jsem našla ještě jeden zajímavý názor

Jiří Krákora 993

Facebook

Blog

Matky nejsou společensky znevýhodněny. Mají přesně to, co si odpracovaly. Stejně jako muži. Pokud jdou na mateřskou, je to jejich volba a zaměstnavatele to zajímat nemusí. Už teď jsou matky spíš ZVÝHODNĚNY, když jim zaměstnavatel musí povinně držet místo

0 0
možnosti
Foto

podle chlapů přeháníme a nic hrozného to není

zde nedávný komentář blogerapana Červeného?

Apropo, to ze materstvi nejak vyznamne narusi karieru je blud. Vim, ze to nelze uplne srovnavat, ale mel jsem tu cest byt na vojne a jen na 1 rok jsem zmizel z prace (a nemohl jsem ani treba jednou tydne prijit nebo resit neco po telefonu/emailu/vecer, jak je dnes na materske BEZNE) a meli mi taktez drzet misto - realita je takova, ze nez delat zlou krev, jsem po vojne na dohodu odesel, takze proboha, narusilo mi to karieru! Je pravda, ze zena s ditetem obcas potrebuje nejake volno na vic, potrebuje vyzvednout dite ve skolce a tak podobne, ale to se vse da resit a staci jenom chtit (a pripadne zmenit zamestnavatele nebo se osamostatnit).

0 0
možnosti

Máte pravdu, naprostou, ale časem se Vám bude krááásně vzpomínat.

1 0
možnosti
Foto

R^:-)kdyby nám to řekli, změnilo by se něco? Možná ano...každopádně mateřská dovolená by se měla přejmenovat-s dovolenou to nemá nic společného

A nadarmo se neříká že kdyby muži měli rodit, lidstvo by už dávno vyhynulo:-)

1 0
možnosti

Tak tak...mely bychom zacit s vymyslenim noveho nazvu pro materskou dovolenou....

0 0
možnosti