Diskuse

Babička říká, že lidi málo souloží aneb Recenze na vibrátor

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Při záchvatu smíchu nefunguje ani živý vibrátor.

zejména když dvě žádoucí ženy si při rozhovoru a za smíchu prsty ukazují, jak velké okurky nakládačky jsou nejlepší na ozdobu chlebíčku a toužící muž je z nedaleka pozoruje.

2 0
možnosti

K95a11r70e76l 70D73r61d39a

8. 12. 2017 17:58

Rozvedl bych myšlenku na živý vibrátor. V drogérkách jde na odbyt s baterkou na 20 minut. Možná existuje profi řešení. Trochu by to ty recenze postavilo na hlavu. ;-)

Osobně by mě zajímalo, co holky na to? ;-)

0 0
možnosti

Díky ,docela jsem se pobavil. V šerém dávnověku manželka dostala od nějakého podomního prodejce takovou bakelitovou hrůzu. Žralo to baterky jak mravenci cukr a když se to rozhodla jednou večer vyzkoušet, tak se druhý den ráno děti ptali, proč musíme v noci luxovat, že nemohou spát. Takže jako chlap jsem byl i nadále shledán použitelným spíš než výkřik techniky.;-D

8 0
možnosti

Proč čtete recenze, když ho máte v ruce? Blbá otázka, oba víme, že jste ho zkusila a tady pouze děláte vlny.

11 0
možnosti

Jedna moje známá používala darovaný vibrátor k masáži obličejových partií. :-)

3 0
možnosti
Foto

Není nad řádnou kosmetickou péči ;-D

3 0
možnosti
Foto

Už jsem na internetu vyhledával spoustu zboží včetně různých recenzí a hodnocení zákazníků. Přiznám se, že k vibrátorům jsem se zatím nedostal. Asi to bude tím, že nevím, pro koho jej shánět. Věnovat jej své partnerce by bylo hloupé, ještě by si to mohla vysvětlovat, že na sex už rezignuji. Ale každopádně by mohly být zajímavé reklamní slogany na ono zboží (např. "zázračný manžel" nebo "nikdy nezklame") včetně recenzí zákazníků - teda vlastně zákaznic. Asi se na to budu muset mrknout. :-)

0 1
možnosti
Foto

Určitě můžu doporučit ty recenze, to je bomba. Třeba co na mě vyběhlo: "Volám jistý orgasmus!" nebo: "Udělej mi radost a pojď do mě!" ;-D;-D A ještě jsem při psaní článku vyprskla smíchy u jednoho povedeného sloganu, ale už ho nemůžu najít...;-)

0 0
možnosti